Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

NOW I KNOW PARADISEEEEE....

I m happy happy happy!!!!!!Χθες ήπια ένα looooooongggggg cofffffffeeeeeeeeeeeeeeee με μια πολυαγαπημένη μου φίλη...Κι ενώ ήμουν αρκετά depresseddddd γιατί έχω βαρεθεί να ακούω για σχέσεις που τελειώνουν άδοξα,για γάμους που καταλήγουν κουκουρούκου και για παντρεμένους που την πέφτουν από εδώ κι από εκεί,η φίλη μου η Genny Kou,ανέλαβε να μου κάνει μια <<ένεση>>αισιοδοξίας λέγοντάς μου ότι όλα αυτά που παρατηρεί αντί να την <<ρίχνουν>> ,την πεισμώνουν περισσότερο ,έτσι ώστε να θέλει να καταφέρει τα πάντα-όλα!!!!!!!!Να παραμείνει και ωραία γκόμενα ,να διατηρεί καψούρη τον άντρα της ,να είναι μια παρούσα μητέρα και μια γυναίκα καριέρας !!!!A great point of view , an excellent attitude!!!!!!!!!Μα καλά...απορώ.... πως εγώ ....ένας απόλυτα αιθεροβάμων άνθρωπος δεν επεξεργάστηκα έτσι όλες τις πληροφορίες που μου στέλνει το σύμπαν???Είναι δυνατόν να επέτρεψα σε εξωτερικές συνθήκες να μου αλλάξουν way of thinking?????

Anyway..It s a new day , it s a new dawn and i m feeling goooooood.........really gooddddddddd....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου