Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Σάμερ ην δε σίτη!









Ε λοιπόν θεωρώ ότι τελικά τα καλοκαίρια στην Αθήνα-ακόμα κι αν δουλεύεις-δεν είναι και τόσ0 τραγικά...Μπορεί να ξεκινούν κάπως επεισοδιακά και να καταλήγουν ακόμα πιο ό,τι να ναι ,αλλά δατς δε πόηντ!Έβαλα λοιπόν την αγαπημένη μου μπλούζα , την οποία την είχα αγοράσει παλιά στο Λονδίνο και τα πιο ωραία παπούτσια του κόσμου, τα σέταρα με την υπέροχη τσάντα που μου χάρισε ο κύριος Κονιδάκης από το κατάστημά του QUEEN (Δροσίνη 9 -Κηφισιά!) τσουπ κι η πιο άνετη φουστίτσα του κόσμου κι ετοιμάστηκα για να υποδεχτώ το Σ.Κ. ,το οποίο είχε:

-Μιλάμε για ομηρικούς καβγάδες  παντού και συνεχώς...Κι όχι τίποτα άλλο , αλλά αν όλα γίνονται για κάποιο λόγο ,ρε σύμπαν πόσο ακόμα θα με κάνεις μαλλιά - κουβάρια με έναν ολόκληρο πλανήτη?

-Η πιο συντηρητικιά -τονίζω την κατάληξη -ΙΑ-φίλη μου αποφάσισε στα 27 της χρόνια να ανέβει σε καρέκλα και να χορέψει..Ε τέλικά σε αυτή τη ζωή όλα παίζουν,,

-Η Georgina Skalidi φτιάχνει τα πιο ωραία clutch bags της πόλης...By far , αλλά πολύ far...

-Τελικά τί είναι συμβιβασμός και τί θα πει προχωράωω...?Ειπώθηκε η ατάκα :ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΧΩΡΑΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ,ΕΝΩ ΕΓΩ...Φίλος μου σε κατάσταση υπαρξιακής παράκρουσης , απήυθυνε την παραπάνω ατάκα σε εμένα και την πιο υπέροχη φίλη του κόσμου ,αφού τον ενημερώσαμε για τις τελευταίες εξελίξεις στη ζωή μας..Το αστείο είναι ότι ούτε εγώ ,ούτε η πιο υπέροχη φίλη του κόσμου θεωρούμε ότι έχουμε προχωρήσει τη ζωή μας ,αλλά by the way τι εννοεί ο ποιητής προχωρώ τη ζωή μου...?Σε τί συνίσταται αυτή η πορεία?

-Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Νέα Μάκρη ο δρόμος θα είναι μακρύς , αλλά no worries γιατί έχει και πολύ τζέρτζελο και πολύ θάλασσα!Τελικά όσο οι παραλίες θα είναι γεμάτες κόσμο ,εγώ θα συνεχίζω να ελπίζω...

-Αυτό το να παίρνεις τα πράγματα όπως σου έρθουν ,λες να είναι καλό?

5 σχόλια: