Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

by akis stam......


Τί μπορεί να θέλει κάποιος από το 2010??? Γιατί όλοι μα ΟΛΟΙ είναι τόοοοσο αισιόδοξοι, πλησιάζοντας επικίνδυνα το 2012??? Και γιατί πιά να κάνουμε μόνο ευχές και να τις αφήνουμε στο έλεος του Πανταχού Παρόντος??? Στο κάτω κάτω είναι πολύ hot να είσαι εκτός ρεύματος, εκτός της εποχής μας που επιτάσσει α επιστρέψουμε στο old greek tradition charity...Εγώ για το 2010 θα παραμείνω επιφανειακός, καταναλωτικός, anti-green, και προκλητικά cliche. ΑΠΑΙΤΩ:

1.Να πάρω επιτέλους jeep που θα καίει 200 euros/week βενζίνη και δεν θα μπορώ να το παρκάρω πουθενά στο κέντρο (μα τί λέω, το
οδηγώ εδώ και σχεδόν μία εβδομάδα!!!)

2.Να πιάσω μία δουλειά που θα μου αποφέρει 2000+ euros

3.Να κόψω το κάπνισμα (εντός σπιτιού)

4.Να μην χάσω το χρόνο μου άσκοπα όπως όλο το 2009 (χωρίς να είναι επιλογή μου, but it's a cruel world). Τόσα καινούρια bars έχουν ανοίξει

5.Να παραμείνω αγαπητός σε αυτούς που έχω επιλέξει να είναι στη ζωή μου και επιδεικτικά snob και αντιπαθής σε αυτούς που έχουν φάει άκυρο.

6.Να συνεχίσω να κράζω τους πάντες και τα πάντα κι εγώ να είμαι στο απυρόβλητο

7.Να κάνω μαθήματα φωτογραφίας

8.Να συνεχίσω να κάνω όνειρα σαν να είμαι 7 χρονών και να πατάω στα πόδια μου σαν να είμαι 27 (πότε πήγα 27????)

9.Το τέλος του 2010 να με βρεί στην αγαπημένη μου Νέα Υόρκη

Και το σημαντικότερο...

10.Να δείχνω συνέχεια στη γυναίκα μου ότι είμαι φουλ καψούρης με την πάρτη της

A. Stam

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου