Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Σκόρπιες κουβέντες από το ημερολόγιό μου...



-Κι έτσι απλά συνειδητοποιείς ότι μεγαλώνεις, απλά επειδή κατάφερες να αντισταθείς στα υποκατάστατα..!

-Θέλω να φτιάξω έναν κόσμο , του οποίου μέρος να γουστάρω πραγματικά να είμαι...!

-Πάω εγώ ,ο ίδιος άνθρωπος ,στο ίδιο μέρος και νιώθω κάθε φορά σαν να πηγαίνει κάποια άλλη...

-Το ground zero , που η απώλεια έγινε συνήθειά μου κι η αγάπη φόβος μου πριν 4 χρόνια....

-Τελικά τη στιγμή που φοβάσαι ,χάνεις κάθε ίχνος αξιοπρέπειας που σου έχει απομείνει...

5 σχόλια:

  1. Είναι δύσκολος ο αγώνας να κρατήσεις τα πιστεύω σου και να πεις όχι στα υποκατάστατα αλλά αξίζει..νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. hey girl! thanx gia to comment!!!

    -Πάω εγώ ,ο ίδιος άνθρωπος ,στο ίδιο μέρος και νιώθω κάθε φορά σαν να πηγαίνει κάποια άλλη...

    pethainw me auto...ax!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ομορφα λογια :)

    http://limonspective.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία ανάρτηση,όμορφη φώτο...Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή