Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

ΕΛΕΝΑ ΣΥΡΑΚΑ






Συνηθίζω να αγοράζω πολύ μικρά,διακριτικά και κομψά κοσμήματα ,τα οποία δύσκολα αποχωρίζομαι!Μάλιστα έχω μια συνήθεια να αγοράζω τα ίδια και στις φίλες μου ,έτσι ώστε όταν τα φοράμε ,να τα κοιτάμε και να νιώθουμε κοντά η μία στην άλλη ,όσο μακριά κι αν είμαστε...!Αυτή τη στιγμή που γράφω μάλιστα φοράω στο χέρι μου ένα βραχιόλι ,το οποίο ούτε εγώ ούτε η μαμά μου αποχωριζόμαστε ποτέ και πάνω του έχει χαραγμένο MOMMY S LITTLE GIRL (ναι είμαι ακόμα το μικρό κοριτσάκι της μαμάς και δεν ντρέπομαι να το πω!)


Πριν αρκετές εβδομάδες βρέθηκα στο Semiramis ,κυρίως για να συναντήσω τις πιο στυλάτες φίλες μου ,αλλά και για να πιω ...!Και μέσα σε όλα γέλασα με την ψυχή μου με τον Τάσο Σοφρωνίου ,γνώρισα επιτέλους τον ταλαντούχο Barbarigos και βρήκα ΄΄ολα τα επόμενα δώρα που θα κάνω στις φίλες μου ,στο δωμάτιο όπου η Έλενα Σύρακα παρουσίαζε τα κοσμήματά της....Τα λάτρεψα και τα ξεχώρισα για την ποιότητά τους μεν και για το ελληνικό στοιχείο που ενυπάρχει σε αυτά δε....Φωτογραφικό υλικό από το συγκεκριμένο event υπάρχει μπόλικο και θα ακολουθήσει σε δόσεις...Enjoy...!

P.S.Στα συν παρακαλώ της σχεδιάστριας -πέρα από το οφθαλμοφανές ταλέντο της ,παρακαλώ πολύ να προστεθεί και η ευγένειά της , η οποία πέρα από το πρόσωπό της αποτυπώνεται και στις συλλογές της...

2 σχόλια: