Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Μου φαίνεται ή μπα?






Μπορεί να φταίει η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, μπορεί να φταίει αυτός ο ήλιος που όσο και να θες δεν σου επιτρέπει να μελαγχολήσεις, μπορεί να φταίει το γεγονός ότι πλέον μάθαμε να ζούμε με την κρίση και αποφασίσαμε να επιβιώσουμε νόου μάτερ γουάτ και υπό το καθεστώς Δ.Ν.Τ. , αλλά ρε γαμώτο μυρίζει ΕΡΩΤΑ!Κάτι έχει τώρα τελευταία ο αέρας που σε κάνει να θες να χαρείς , να θες να βγεις έξω, να θες να πετάξεις μακριά ό,τι δεν σε κάνει ευτυχισμένο...Από την άλλη υπάρχουν κομμάτια από το παρελθόν σου , που σε βρίσκουν εκεί που δεν το περιμένεις και σε κάνουν να θες να γυρίσεις για μια στιγμή το χρόνο πίσω..Αλήθεια γιατί ποτέ δεν εκτιμάμε αυτά που μας συμβαίνουν ,την ίδια ακριβώς στιγμή που τα ζούμε?..Κι επιτέλους είναι τελείως παράλογο ΑΚΟΜΑ να μην έχουν βρει μια χρονομηχανή!!!!Επιστήμονες - κουραφέξαλα λέω εγώ!Κατα τ άλλα δεν κρατιέμαι και κυκλοφορώ συνεχώς χωρίς κάλτσες και 9 στις 10 φορές κυκλοφορώ φορώντας τις νέες μου μπαλαρίνες...Είναι τόσο ερωτεύσιμες...(νιώθω ότι γίνομαι τόοοσο σαχλή ώρες ώρες)!

Υ.Γ.1 Ανακάλυψα νέα αμερικάνικη σειρά! Mad Men!Απίστευτη...!

Υ.Γ.2 Ποιό είναι το πιο happy place στην Αθήνα?

Y.Γ.3 Αυτές είναι οι τελευταίες φωτογραφίες με χειμωνιάτικα ρούχα(γιούπι...!)

2 σχόλια:

  1. Ο καιρος ομως αλλα μας λεει! Κι εγω ελεγα χ8ες οτι ειναι η τελευταια μερα μου με χοντρο μπουφαν αλλα το βραδυ μου απεδει3ε ο καιρος οτι κανω λα8ος! Ασε που, πρεπει να περασει κ ο Μαρτης-γδραρτης πριν βαλουμε ανοι3ιατικα.. It's a long winter! Αλλα εχει ηλιο σχεδον παντα πλεον! Κατι ειναι κι αυτο!
    http://justreous.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΡΓΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ ΜΙΛΑΓΑ ΚΑΙ ΓΩ ΠΡΟΧΘΕΣ:))ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΒΡΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή