Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Ντακς...

..μπορεί αυτές τις γιορτές να δουλεύω περισσότερο από όσο έχω δουλέψει έεεεεβερ,αλλά ήμουν αποφασισμένη ότι θα περάσω καλά!όπως ακριβώς ήμουν αποφασισμένη να κάνω ακριβώς το ίδιο όοοολο το 2010!Αλήθεια πιστεύετε πως η πρώτη μέρα του χρόνου είναι προάγγελος του πως θα εξελιχθεί η χρονιά σου????Η αλήθεια είναι ότι εγώ δεν πιστεύω σε τέτοιου είδους εικασίες ,δεισιδαιμονίες ή όπως αλλιώς τα λένα αυτά ,αλλά για να είμαι απόλυτα ειλικρινής ,το 2010 μου ,ήταν ακριβώς όπως η Πρωτοχρονιά του 2010-δηλ.τελείως ό,τι να ναι!!!!!!!Θα μου λείψει πολύ το μπασταρδάκι το 2010!Το αγάπησα πολύ...Αλλά νομίζω ότι το 2011 θα το αγαπήσω ακόμα πιο βαθιά!Επίσης σας είπα ότι το μοναδικό δώρο που αγόρασα ήταν για το μπαμπά μου κι ότι σήμερις πρέπει ωσάν την παλαβή να τρέχω να ψωνίσω τα πάντα όλα γενικώς (με Ω!).Εύχομαι λοιπόν η σημερινή νύχτα να είναι αζ φάμπιουλους αζ ιτ γκέτς για όλους μας!Επίσης θέλω να βάλω απόψε ένα κοκκινωπό φόρεμα ...Αν έχει πάρει το μάτι σας τίποτα ενδιαφέρον πληζ λετ μι νόου....

Υ.Γ.1 Σόοοοορυ που είναι λίγο νόνσενσ ,αλλά έχω κοιμηθεί μόοονο 1 ώρα

Υ.Γ.2. Νόου φότος γιατί είμαι στη δουλειάααα!

1 σχόλιο:

  1. αν η πρωτοχρονια ειναι προαγγελος του τι θα συμβει τον υπολοιπο χρονο τοτε τωρα εξηγουνται ολα για το 2010 :P
    Υ.Γ. για φορεμα δες στο bsb,εχει ενα κοκκινο δερματινο στη βιτρινα του Athens Metro Mall

    ΑπάντησηΔιαγραφή