Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

I M In LOVE WITH A FAIRYTALE...


Έχει πλάκα καμια φορά να κοιτάς πίσω...τα ίδια πράγματα από μια τελείως διαφορετική οπτική γωνία...Να συνειδητοποιείς πόσο έχεις αλλάξει εσύ αλλά και όλα τα δεδομένα της ζωής σου...Ξαναδιάβασα πρόσφατα πάλι τον<< μικρό πρίγκιπα>>...Ειλικρινά είναι ένα εξαιρετικό παραμύθι τόσο για μικρούς όσο και για μεγάλους...Αναρωτιόμουν τελικά πόσα ξέρουμε και πόσα έχουμε ξεχάσει.....

Παρακάτω βρήκα κάποιες αρκετά ενδιαφέρουσες ατάκες από πολύ γνωστά σε όολους μας παραμύθια που με ενθουσίασαν...Check this out!!!

<<Δεν κατάφερα τίποτα να καταλάβω.Θα έπρεπε να το κρίνω από τις πράξεις του κι όχι από τα λόγια του.Με πλημμύριζε με αρώματα και λάμψη.Θα έπρεπε να είχα μαντέψει από την τρυφερότητα του κι όχι από τα άγαρμπα καμώματά του.Τα λουλούδια είναι τόσο αντιφατικά.Αλλά εγώ ήμουν πολύ νέος για να ξέρω να αγαπώ!>>
Ο μικρός πρίγκιπας.

<<Δημοκρατία είναι 4 λύκοι και 1 πρόβατο να ψηφίζουν για φαγητό>>
Αρκάς

<<Αναρωτιέμαι αν άλλαξα τη νύχτα.Για να σκεφτώ.Ήμουν η ίδια όταν ξύπνησα το πρωί?Νομίζω ότι ένιωθα κάπως διαφορετικά.Αλλά αν δεν είμαι η ίδια η επόμενη ερώτηση είναι ποια είμαι τελικά?ΑΑΑΑ αυτό είναι ένα καλό ερώτημα!?!>>
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων

<<Κάθε φορά που ένα παιδί λέει ότι δεν πιστεύει στις νεράιδες ,μια νεράιδα πέφτει και πεθαίνει.>>
Peter Pan


p.s.next goal :να ξαναδιαβάσω τις <<Μικρές Κυρίες>>.Λατρεεεεεεεεεμμμμμμμεεεεεένο βιβλίο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου