Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

bLACK and WHITe...






Η εβδομάδα μου κύλησε με άπειρες ώρες ύπνου παραδόξως ....
Είδα επιτέλους το This is it του MJ και χόρευα μόνη μου στο σαλόνι μου.
Συνειδητοποίησα ότι είμαι αλλεργική στην δουλεία(μα πώς αλλιώς εξηγείται το γεγονός ότι όταν βρίσκομαι στο χώρο εργασίας μου φτερνίζομαι συνέχεια;)
Ανακάλυψα ένα νέο μαγαζί στο Κολωνάκι , το Periscope ,όπου είδα πολύ ωραίες φάτσες.(Μέσα σε αυτούς και τον Κασιδόκωστα jr με αυτή την ηθοποιό που βγαίνουν ΔΥΣΤΥΧΩΣ!)
Επέλεξα την πιο άκυρη ατάκα που έχουν πει σε φίλη μου μέσα στο Rock

-Πώς σε λένε

-Δήμητρα

-Δήμητρα λένε τη βάρκα μου(Αχ πάλι γελάω)

Εκνευρίστηκα όταν είδα να παίρνουν πινακίδες από όλα τα αυτοκίνητα που ήταν παρκαρισμένα πάνω στην Π.Ιωακειμ Κυριακή στις 3.00 τα ξημερώματα!ΑΜΑΝ ΠΙΑ......Τί έχουν πάθει τώρα τελευταία;

Ψώνισα .......Πολύ!!!!!!!!!!!

Και κάποιος wannabe ηθοποιός μου είπε την εξής ατάκα που την έχει πει κάποιος γνωστός αλλά το όνομά του δεν παίζει να το θυμηθώ :Ο έρωτας είναι 1 χρόνος φωτιά και 30 στάχτη.....αχχχχ τόσο αληθινό και τόσο ωραία επίπονο!

ΑΑΑΑ και πήρα μια πολύ σοβαρή απόφαση για τη ζωή μου:Δεν πρόκειται να πιώ για μια ολόκληρη εβδομάδα!Δεν θα κάνω εγώ κυτταρίτιδα για κανένα λόγο!

Φυσικά το καλύτερο από όλα ήταν όταν ένας άσχετος τελείως, ήρθε και με ρώτησε αν έχω κάνει πλαστική στη μύτη!Μα είναι τρόπος αυτός για να προσεγγίσει ένας άντρας μια γυναίκα;;;;;;;;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου